15. august 2011

Pålandsvind - ålegræs og mange fisk

Først undskylder jeg manglende billeder. Der var i weekenden pålandsvind og jeg har det nu bedst med lidt vind efter ørred. Fandt en for mig ny plads ved Årøsund og hold da op. 2 mand fik tilsammen 17 ørreder over to dage. Endda midt på dagen. En enkelt på 45(mega tyk) blev til mad. Jeg tror der blev mistet 3 meget pæne fisk.
Jeg havde den der øv bøv tur. Langt inde ( jeg kastede efter et lille hul ) på langs med kysten og bang. Efter 15 minutter kom den tæt på, men sætter sig selvfølgelig i et eller andet.Efter et sats kommer mit Mørra Sild kobber flyvende uden fisk. Men sikken et par dage. Jeg tror det rigtigt sker nu og så indtil næste isvinter. Glæder mig til at søsætte min lille fjordjolle og få købt en lille motor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar